Godmorgon världen!

Varje dag så gör min kollega en så kallad miljörunda där han cyklar runt och kollar utloppen från Höganäs AB ut i Öresund och ser ifall där är saker som inte ska vara där, exempelvis olja och liknande. Jag brukar vid fint väder hänga på för att få lite luft och just idag var det helt magnifikt. Där är en vall och just idag skyddade den mot vinden så helt vindstilla fick jag denna vyn.


image4

Ett nyvaket Kullaberg med skymten av Mölle som medverkar till en skön bild.



image5

Japp mina damer och herrar.. det är Danmark ni ser skymta där borta.

image6

Jag skäms lite över pinnen till höger, såg den inte förrän jag kom till datorn och laddade upp bilderna. Jag var helt enkelt fångad av det omvända av en stormvind, lugnet.

image7

Höganäs hamn med Lerberget i bakgrunden

image8

Höganäs industrihamn med Danmark i bakgrunden igen. vackert!

image9

Utloppet från hamnen, en grön pinne och Viken till vänster och återigen Danmark till höger. Det landet blir man visst aldrig av med.

Feel free att utnyttja dessa potentiella wallpaper bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0