18 augusti

Det är den 18 augusti, dagen då Ellen och Lena har namnsdag.

Idag år1868 upptäcks Helium av den franska astronomen Pierre Jules César Janssen.

Det är den 230:e dagen (231:e vid skott år) på en gregorianska kalendern

1986 infördes Helen som namnsdagsnamn på denna dagen, utgick dock 1993.

sex månader tidigare på den 18 februari:

hittade Claude Tombaught planeten Pluto år 1930

1952 ansluter sig Grekland och Turkiet till Nato

Och den nästa största händelsen den 18 februari inträffade år 1997 då Sparbanken och Föreningsbanken går samman och bildar Föreningssparbanken.


jag skriver den näst största för den största händelsen var att jag blev tillsammans med min älskade flickvän.

Det har alltså gått 6 månader, vi har upplevt en hel del tillsammans redan och vi har haft otroligt skoj.

Jag ser verkligen fram mot nästa 6 månader, och nästa, och nästa och nästa.....

Du är den som betyder mest för mig, Je t'aime ma chérie.

Vous voulez dire le plus à moi.
Ce soir je fais n'importe quoi que vous voulez.
où jamais vous allez je marcherai avec vous, pour toujours et jamais sur.

j'espère que vous le recevrez même s'il est dans le français ;)

Kommentarer
Postat av: Maowlin

Nu har jag uppdaterat! Rikligt med bilder och grejer. På tiden, eller hur? (; Jag måste säga grattis till dig och flickvännen. Det verkar ju både det som ni har det himla mysigt och att du har blivit en jävel på franska helt plötsligt (; Kram!

2008-08-18 @ 21:25:38
URL: http://maowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0