Alkohol gör dig snygg!

Nu är det bekräftat. Det som vi alla utövade men inte vågade tro på i nyktert tillstånd. Alkohol gör dig snygg. Det är forskare i England som kommit fram till denna brillianta slutledning. Mer öl till folket säger jag. Men däremot höjer så klart forskarna ett varnande finger för att inta FÖRMYCKET alkohol.

Pyttsan, men för säkerhets skull har jag gjort en lista. Allt löser sig med listor läste jag någonstans.

antal Öl                                    snygg som...

1                                               Ulf Lundell
2                                               Jim Carrey
3                                               Will Ferrell
4                                               Mario Lopez
5                                               Sean Connery
6                                               Jesse Metcalfe
7                                               Ashton Kutcher
8                                               Collin Farrell

9                                               Roger Pontare


Källor: diverse internet sidor som ständigt kommenterades av min kollega. "Kollar du på killar?" resten är inte rumsrent så det slipper du höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0