BlondinBella byter bransch

Det framstår kanske idag som om jag inte gör något annat än bloggar men har faktiskt gjort en hel del jobb. Eller lite i alla fall.

Men när jag nu så här inför lunchen slösurfar på expressen möts jag av denna nyheten:

BlondinBella byter bransch. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro men artikeln är kort och konsist, och reaktionerna inom mig var lika korta och med bestämda.

"Blondinbella byter bransch

Hon är en av Sveriges mest kända modebloggerskor. Men nu böjar Isabella Löwengrip Rydberg, mer känd som "Blondinbella", kommentera sport i stället.
I dag klockan 8.30 gör "Blondinbella" sin premiär som OS-kommentator i NRJ Morgon med programledarna Knappen & Hakim."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0