Inför Råå IF DAM U vd. GIF NIKE dam

Nu är det snart dags. Serien startar om igen och vi har en seriefinal direkt i första matchen ikväll. Vi möter laget vi förlorade mot i första seriematchen i våras. 5-1 till Nike på deras hemma arena. Den bjöd inte direkt till något spel men ändå så var vi inte bra. Men nu, nu gäller det. Vi ska krossa dem. kanske inte bokstavligt men jag ska göra allt i min makt för att göra så att utgången på denna matchen blir den bästa.

Dagens trupp består av:

Lina, Hilding, José, Mårten, Amelie, Emma P, Pernilla, Matilda, Julia, Sara S, Jasmine, Emma Lang, AG samt Vogel.

Ett gött gäng som jag har stort förtroende för. Det kommer bli en trevlig afton i fotbollens tecken. Oavsett resultat så kommer jag vara nöjd så länge alla ger sitt bästa och kämpar för den ljusblå Råå IF tröjan. Det gäller att spela mycket med hjärtat nu när vi tappat så många spelare.

Coachen tippar resultatet:

Råå IF DAM U vs. GIF NIKE DAM        6-2  (3-1)

Välkommen ner till RÅÅ IP för
om 6 timmar smäller det!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0