My butt goes nuts

Det är som det låter, min högra skinka har fått fnatt. Jag vet inte vad det beror på men den har verkligen fått fnatt. Den skriker efter uppmärksamhet och det gör den genom att bete sig som vibro shaper, den skakar något otroligt.

Jag satt på jobb och märkte detta fenomen runt 10 tiden på förmiddagen. Skinkan började skaka oroväckande mycket. Jag skriver oroväckande då normal skakning runt denna tiden enbart beror på ett sug efter helg och lite festande som då inkluderar rumpshaking. Men skinkan skakar mer än helglängtansskakningarna.

Jag börjar ana oråd.

Hela skakgrejen fortsätter även under eftermiddagen. Det börjar nästan bli läskigt.

Det jobbiga är att jag inte står mina arbetskollegor såpass nära så jag vågar prata om detta med dem. Tänk dig själv, en man i sina 45 ska behöva lyssna på en grabbs problem med skakande rumpa. "Oooh, intressant. Låt mig få titta på den", det hade till och med varit lite läskigt att höra.

The shaking butt fortsätter sitt segertåg mot total irritation hos övriga kroppsdelar. Ungefär som den personen som egentligen inte var bjuden till festen och redan vid ankomst är dygnrak på en fest som egentligen var tänkt som lite chill med en öl i handen.

idag har dock skinkan lidit nederlag, den är lugn och harmonisk. Det är nästan som att råkat låsa in sig i den del av ISS där nyckeln finns i på Jorden.

Huston, we have a problem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0