snabbt bortglömd

Det går fort att bli bortglömd. Framför allt på stora företag. Jag har fått förländ anställning med två månader vilket innebär att jag slutar sista september. Men mitt gamla kontrakt som gick ut igår sista juli låg som grund för hur länge min inloggning och mail skulle kunna användas. Så när jag skulle logga in på datorn i morse funkade det inte.

"Användare används ej längre".

Jag kände mig som en bortglömd fluga sittandes på en vägg utan att kunna göra någonting vettigt. Allt mitt arbete utgår från att jag har tillgång till dator.

Allt löste sig när jag gick till IT avdelningen och bad lite snällt om att de skulle fixa det. Men ändå så har jag blivit bortglömd utan att någon så mycket som rynkade på näsan.

Man är bara en i mängden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0