suck, det går inte ens att försöka lura sig själv

Nu är det höst på allvar. Igår tändes el-ljuset på fotbollsplanen. De mörka tiderna har tagit ett enormt steg för att komma i vår väg. Vi är fast i mörkret ända tills i april.

Detta gör att jag går och irriterar mig på saker. Det är mest en frustration över att jag inte tagit tillvara på sommaren så som jag borde  (Vilket jag alltid inser nu när den är över).

Bara igår så läste jag ett citat som Blondinbellas pojkvän skrivit i sin blogg. För japp, de är nu det par vars bloggar läses av flest människor. Grattis till dem. Han hade skrivit " Jag gick in och köpte en chocklad till BlondinBella, för hon är så fin". Det ryms en enorm poet inom denna man. Hans lyriska konstverk kommer få världen att darra av entusiasm inför nästa inlägg. De metaforer han använder går att likna med djupet i en Bergman film, spelar schack med döden kan slänga sig i väggen inför de kulturfuturistiska slagdängor denna mannen lämnar efter sig. Detta är den typ av finkultur Sverige behöver för att återupprätta kreativitetens inspirationskällor till ungdomen.

Go Blondinbellas kille....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0