attans bananer

Då är det ett faktum. Min bärbara dator jag köpte begagnad när jag började räddningsskolan har startat windows för sista gången. Min kompanjon genom år av olaglig nedladdning och lagligt spelande. Min vän som hjälpte mig att få i mig tillräckliga doser av family guy, the IT crowd, Flight of the conchords, mythbuster och andra otroligt bra tv-program. Han var min länk till de grymma och nya filmerna, men också en trogen sidekick i musikens djungel.
 
 Denna, nu saknade, vän är borta. Gone forever. Han var så smart, han hjälpte mig att fixa och dona och framför allt att underhålla mig genom att ha spel som solitaire och Roller Coaster Tycoon tillhands.

Detta geni kan nu inte hitta sitt eget operativsystem. Windows har mystiskt försvunnit. Jag ligger i kö för att få prata med Mulder och Scully.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0