Efter en vecka

Då var man tillbaka. Efter en vecka fylld av njutning och glädje så är det tillbaka till dator och kontoret. Det är med viss spänning som jag sitter här. Det är ju inte långt till min andra veckas ledighet, endast två hela arbetsveckor kvar. Det går fort, förhoppningsvis lika fort som förra veckan gick. Vad hann jag med egentligen? Det vill jag nog helst inte svara på men en liten resumé kan kanske vara på sin plats. Kanske mest för att få dig som läser en möjlighet att slippa göra tråkiga uppgifter som att mata kaninerna, damsuga, jobba eller ännu värre tvingas vara ute i solen.

Det som inträffade under en vecka i mitt liv var följande väldigt förkortat.

- klarade MAFIA till XBOX
- Hade målvaktsträning för ett gäng ungar i Jonstorp
- Hängde en dag i Malmö med Norrland
- Fixade present till Linda med assistans av Amelie
- Var på fest hos Linda
- gjorde både lasagne och ugnsbakadfalukorv så det nästan var klart när karro kom hem.
- sett Pans labyrint
- Insett att TV6 faktiskt är den bästa kanalen någonsin (de kör först en halvtimmes simpsons men framför allt visar de halv nio på vardagar en halvtimme Family Guy!!!)
- sett när HIF spöade GAIS med 1-0
- varit nära att putta Pontus K-märkt...eeh.. Kåmark ner för trappan på Olympia
- Sett när Patrik Lekwall...eeh.. ekwall stod med ryggen mot spelet och gäspade
- Visualiserat mig själv som ett sträck genom luften med händerna runt den Kmärkta stofilens hals.
- legat på stranden
- joggat lite
- spelat strandfotboll (återkommer till detta senare idag)
- Köpt biljetter till KENT på sofiero (nu gäller det bara att komma på orsaker att missa Hellström)

En vecka är över, två tills nästa.

Dagens kommentar: Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar - Francois de la Rochefoincauld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0