ett utdrag ur en dagsländas dagbok

Hej hej hallå dagboken!

Idag så började jag flyga. Jäkligt skoj företeelse detta, sväva fritt i luften och krocka med endera det ena och endera det andra. Lite ont i början men börjar förlora känslen nu så glädjen börjar infinna sig.

Annars har det varit lugnt idag. En ungjävel försökte fånga mig men jag lyckades förvilla med mina inkonsekventa rörelser.

Jag träffade en larv som ville låna två hundra kronor till imorgon. Jag gick med på det men känner nu att det inte var en speciellt smart idé.

De senaste timmarna har jag spenderat irrandes runt en liten dam i någons trädgård. Det var rofyllt ända tills katt-fan dök upp. Jäkla typer det där, håriga och flerdagslevande. Leva i flera dagar... freaks!!

Det var allt dagboken, nu är det skymning, vi ses kanske imorgon....   eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0