måndag

varför händer allt skit alltid en måndag? jag har alltid undrat detta.

Idag är det inte bara möte direkt efter jobb, det är ett varmt möte där vi ska traggla samma sak igen och igen. Jag säger som Ford Prefect gör i "liftarens guide till galaxen", människan ska alltid påpeka det vesäntliga. kort sagt vi tragglar saker som alla redan vet utan att komma till ett konkret beslut.

Jag har lärt mig under min tid i arbetslivet att möten är just tjata om saker och sällan komma till en lösning. Idag lär vara en sådan dag. det känns inom mig. Ingen vill sticka ut näsan och få den knäppt på av sina kollegor. Ingen vill trampa på någons fötter för så här i sommartider är det sällan folk går med stålhätta.

enda ljuspunkten är att jag får en macka och att varenda sekund går närmare stunden jag får hålla om min underbara flickvän igen.

Usch för måndagsmöten    yeeeiy för måndagskramar.



mer kramar åt folket

mer kramar åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0