Semester...

Jag antar att du som fekvent besökare av min obetydliga blogg har insett min brist på engagemang den senaste veckan . Den logiska förklaringen är denna, jag är ledig denna veckan ut. Så otroligt skönt och slappt tänker du och givetvis är det så. Jag gillar självklart att vara ledig, jag menar vem gör inte det? Men är det en anledning till att glömma bort sin blogg?? Egentligen inte men med min tur så krashade min dator rätt fett fredagen innan min ledighet. Attans burkar också tänkte jag men en omformatering brukar lösa det mesta så jag begav mig till min goda vän Päätrik och fick ett ex av operativsystemet som de flesta datorer använder. Det är i stort sett bara att sätta in skivan och låta den göra resten. Men icke denna gången. Min dator hade glömt vilket operativsystem det hade och kunde inte hitta det. Lite som när jag glömmer var jag lagt min mobil och måste ringa den för att höra var den är då det slår mig att den är avstängd. Förr eller senare hittar jag min telefon men min dator vägrar hitta operativsystemet. Kässt och det har gjort att jag istället klarat MAFIA till XBOX och läst tre serietidningar. Jag har alltså spenderat min tid rätt lönlöst.

Men måndag är jag back on track here again som man kan säga om man är half svensk och halva english.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0