en tömd mobil

Ibland när jag inte kan lägga in de låtar jag vill ha på mobilen för att det inte finns tillräckligt med utrymme så börjar jag ladda över bilder till datorn. Ungefär som en digitalkamera fast med sämre upplösning. Detta har jag gjort ännu en gång och så här som en divig bloggare tänkte jag lägga ut en del som jag anser mig behöva dela med mig av. Inte för att de på något sätt kommer förändra din syn på livet eller för att jag ska skryta med hur duktig fotograf jag kan tänkas vara utan för att jag inte klarar pressen att skriva just denna veckan så istället blir det ett bild kollage.


Katten morris

Det hela börjar med en suddig bild på katten Morris. Kan vara den räddaste katten i världen.


simbasängen

Simba, som är den totala motsatsen. Otroligt orädd och rolig. Jagar grejor tills han ligger helt platt på mage och flämtar av utmattning men trots det kan han inte låta bli att fortsätta försöka jaga leksaken. Det är vilja det!!

en allé i Köpenhamn

Jupp här är det tvära kast. Detta är en allé som du kan se (ha   ha   ha) den är belägen i Kongens have i Köpenhamn. Smit dit när du är i krokarna, världens mysigaste park säger jag som inte ens varit utanför Europas gränser.



Oj oj.. och vi som tyckte att FRA lagen tog kontroll på våra val. Graffiticafé kanske borde omformulera skylten innan fler ordnördar som jag slänger en blick på den.

en konsertbild från Faithful darkness

Och självklart måste jag ha med en konsertbild från min brorsas band. Just denna är tagen på deras release fest.



Mannen på denna bilden är ingen mindre än Hawksley Workman. Stämningen går inte att återskapa men så ser han ut.



ytterligare en bild från den magiska konserten. Tack DeLarsson för att du övertalade mig att sticka med.



Kanske den bästa bilden från konserten. I alla fall den med mest liv. Feel free att copy pasta dem och använda som facebook profilbilder.



Livet som speaker. Tur att det inte är så ofta.



Kullabygdens riviera. Jag tyckte för ett svagt ögonblick att det liknade en syd-europeisk strandbild. Denna förväxling kan bero på min bristande förmåga att åka iväg till liknande ställen.



Jag och min kära gick ett par varv i Köpenhamn på vår nationaldag och då hamnade vi i ett galleri som hade den dyraste entrén för 30 kvadrats ställe och de coolaste grejorna jag sett. Här är någonting som jag inte vet var det var men fint är det. Till saken så hade personen som drev stället massa fåglar som fritt flög runt i rummen.



Hela den Köpenhamnsvistelsen toppades med en underbar konsert med Kashmir som jag upplevde tillsammans med min kära och min goda vän med hans kära.

Det var allt för detta galleriet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0