Minnen

Sitter en tidig kväll på brandstationen. Solen håller på att gå ner bakom staden och lugnet råder i Landskrona. Då dyker minnena upp. Minnen som ingen kan ta ifrån mig. Minnen som gjort mitt liv till en behaglig resa. Bland dessa minnen så dyker där upp en låt på spotifylistan som får mig att haja till. Det var denna. Under min musikaliska resa i livet så har jag fått många livbojar som räddat mig från fördärv och lett in mig på vägar jag inte visste fanns. Jag är oerhört tacksam för dessa vägar och för vägvisaren som utan tvivel, osjälviskt gett mig sparken in på dess krokiga men fantastiska bana.

 

Tack!

Hawksley Workman – Your Beauty Must Be Rubbing Off

Tomas Andersson Wij – Tommy och hans mamma - album vers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0